Praktisk info

For practical information in English, please contact us: + 45 81 24 83 64

Her finder du alt praktisk info ang. vores priser, åbningstider, indmelding/udmelding, læringsplaner, politikker mm.

Priser
Egenbetalingen er pr. 1/2/2024 2395 kr. om måneden pr. barn. Juli måned er betalingsfri. Prisen inkluderer ikke mad.

Egenbetaling opkræves kvartalsvis forud. Tilmelding til PBS er et krav.

Du kan ansøge om hel eller delvis friplads gennem Aalborg Kommune, som i enhver anden institution.

Åbningstider og lukkedage

• Mandag-torsdag kl. 7.00-16.30
    Fredag 7.00-16.00.
  • Børnene skal være afhentet, så personalet kan aflåse børnehaven til lukketid.

Vi har en række faste lukkedage og forsøger så vidt muligt at holde lukket mellem jul og nytår, dagen efter Kr. Himmelfartsdag, Grundlovsdag, uge 8, 28,29,30 og 42.

Vi kan tilbyde lovpligtig, alternativ pasning på faste lukkedage. Alternativ pasning sker i samarbejde med Børnehuset Pippi i Skalborg.

Udmeldelse – husk at melde udmeldelse 5 uger før
Stopper dit barn i børnehaven på et andet tidspunkt end op til skolestart, skal du huske at følge vores regler for udmeldelse. Du skal aflevere en udmeldelsesblanket senest 5 uger før, så vi kan nå at give pladsen til et andet barn.

Husk også, at udmeldelse kun kan ske til den første i måneden. Du vil blive opkrævet fuld betaling, hvis dit barn stopper uden at være rettidigt udmeldt.

Dyk ned i vores pædagogiske materiale, politikker og rapporter

Udforsk vores omfattende udvalg af pædagogiske materialer, der er specielt udviklet til at styrke dit barns kreativitet og nysgerrighed. Vores erfarne og engagerede pædagoger har nøje udvalgt ressourcer, der vil støtte dit barns læring og udvikling på alle områder.

Sundhedspolitik

Læs om vores Sundhedspolitik i Den Musikalske Børnehave.

Velkomst- og informationsfolder

Diverse information ved opstart i Den Musikalsk Børnehave.

Pædagogisk redskab til selvevaluering

Læs om hvordan vi bliver klogere på vores pædagogiske praksis.

Udforsk vores spændende læringsplaner

Den Musikalske Børnehave udarbejder i overensstemmelse med dagtilbudsloven pædagogiske læreplaner, som udgør rammen for børnehavens arbejde med børnenes trivsel, læring, udvikling og dannelse.

Pædagogisk Læreplan 2023

Læs vores udarbejdede læreplan for 2023.

Pædagogisk Læreplan 2022

Læs vores udarbejdede læreplan for 2022.

Evaluering af arbejdet m. læreplanen

Læs om hvordan vi evaluerer vores arbejde med den styrkede læreplan.

Tilsynsrapporter

Den Musikalske Børnehave er under samme tilsynsregler fra Aalborg Kommune, som alle andre kommunale børnehaver. Her finder du de seneste tilsynsrapporter af Den Musikalske Børnehave.

Tilsynsrapport, December 2023

Tilsynsrapport fra d. 14/12-23.