Indmeldelse

Læs om ind- og udmeldelse samt åbent hus

Vi byder løbende børn velkommen i børnehaven, og du kan altid kontakte os med spørgsmål.

Du kan skrive dit barn op til at starte i børnehaven på et bestemt tidspunkt. Har vi ikke plads, når du skal bruge den, kan du komme på venteliste. Af og til har vi også ledige pladser nu og her.

Meld dit barn ind eller kom på venteliste
Du kan kontakte os på mail, hvis du ønsker at få dit barn skrevet op eller på ventelisten. Skriv ”Indmeldelse” i emnefeltet og tilføj navn, samt hvornår du ønsker, at barnet skal starte i mailen. Så kontakter vi dig.

Det koster 250,- i administrationgebyr at blive skrevet op på ventelisten. Bankoplysninger vil fremgå af vores blanket til venteliste.

Vi er ikke en del af Aalborg Kommunes pladsanvisning, da vi er en privat børnehave. Du kan derfor ikke skrive dig op til en plads via pladsanvisningen.

Mangler du plads nu og her
Kontakt os på mail og hør om vi har ledige pladser.

Besøg børnehaven
Hver den første tirsdag i måneden (med mindre dette er en helligdag) har vi åbent hus/rundvisning som starter kl. 14.30 og varer max én time. Det er også her, at der er mulighed for at skrive dit barn op på ventelisten. Hvis du/I ønsker at deltage i åbent hus, skal du/I tilmelde jer først. Tilmelding sker via telefon: 81 24 83 64 eller på mail.

Udmeldelse
Husk, vi har særlige regler for udmeldelse, der ikke sker op til almindelig skolestart. Læs mere under Praktisk info.